Over Ons

Nadat ik in 1990 mijn diploma MTS Bouwkunde heb gehaald ben ik begonnen met werken. Eerst onderaan de ladder als werkvoorbereider bij een aannemer. Vervolgens ben ik bij een andere aannemer in Den Haag gaan werken als uitvoerder. Hier heb ik de fijne kneepjes van het aannemersvak geleerd. Ik pakte hier alle facetten beet vanaf het eerste klantencontact tot en met de nazorg. Daarnaast heb ik in de avonduren succesvol de aannemingsopleiding afgerond en diverse managementtrainingen gedaan.

Na ongeveer 7 jaar ben ik aan de slag gegaan bij een woningbouwvereniging in de functie van Hoofd Bedrijfsbureau. Naast het leidinggeven aan een team van buitendienstmedewerkers en een opzichter, was ik verantwoordelijk voor de meerjaren onderhoudsbegroting en het planmatig onderhoud van het woningbezit. Ook heb ik diverse projecten geleid op het gebied van grootonderhoud.

Aangezien mijn hart ligt bij projectmatig werken heb ik vervolgens de overstap gemaakt naar de afdeling Vastgoed van de bloemenveiling in Aalsmeer. Hier heb ik een aantal onderhoudsprojecten en interne verbouwingen gemanaged.
Door mijn brede werkervaring en plezier in het projectmatig werken heb ik besloten om DM Projectorganisatie & Bouwadvies B.V. op te richten. Dit was eind 2007.Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en veel ervaringen rijker. De werkzaamheden die DM Projectorganisatie & Bouwadvies B.V. tot nu toe uitvoert of heeft uitgevoerd  staat onder “lopende en gerealiseerde projecten”.

Indien u meer informatie wens kunt u dit via het contact formulier kenbaar maken. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

DM Projectorganisatie & Bouwadvies B.V. | L.P.C. Deurman | Molenstraat 3 | 2171 GM Sassenheim | stefandeurman@dmproject.nl